Kezdőlap 2024

Archívum

Határtalanul 2024

BESZÁMOLÓ Határtalanul 2024. június 10-13. A Határtalanul kirándulás alkalmával június 10-13-ig élvezhettük az erdélyi székely magyarok vendégszeretetét. Köztük járva megtapasztalhattuk, hogy ők nem csak vállalják magyarságukat, de büszkék is magyar voltukra. Mindannyiunk számára példamutató lehet, ahogy őrzik magyar anyanyelvüket, ápolják hagyományainkat, kultúránkat. Első napon Nagyváradon...

Bagolyvár Erdei Iskola

A 8.b osztály 2 napos tanulmányi kirándulásra  érkezett , Varbóra a Bagolyvár Erdei Iskolába  Konyha Piroska és Magyarné Váradi Enikő tanárnők kíséretében. Programjuk: 1. nap: -bográcsozás 2 csoportban, a gyerekek vették meg a hozzávalót, teljesen önállóan készítették, pincepörköltet és bográcsgulyást főztek -21 órakor...

Budapesti kirándulás

A 8.a és 8.b osztályból alakult csoport(magyar tantárgy vonatkozásában) 2024.06.14-én m Budapestre kirándult tanárnőjük, dr.Herczegné Ruszkai Edit kíséretében. Programjuk a Kossuth téren található látványosságok egy részét érintette:  - Duna part séta (Cipők a Duna parton kiállítás megtekintése),   - Szamos csokoládé múzeum  - 56'-os emlékhely...

Itt a 2024/25-ös tanév rendje a közoktatás számára!

A tanév rendje: iskolaszünetek a 2024/2025-ös tanítási évben

Erdei iskola

Erdei iskola Jósvafő2024.06. 5-7. A negyedik b osztály sikeres erdei programban vett részt, ami hozzájárult a közösségépítéséhez, önismerethez, közvetlen környezetünk természeti értékeinek megismeréséhez ésezen értékek megszerettetéséhez.Ezeket élménypedagógiai és közösségfejlesztő játékokkal, túrákkal a felszínen és abarlangban, kézműves foglalkozásokkal, víz- és avarvizsgálattal valósítottuk meg.A gyerekek nagy része most aludt először a családja nélkül. Ez is meghatározó...

Ökoiskola 2024

Június 7-én Biatorbágyon átvettük Dr. Balatoni Katalin köznevelési helyettes államtitkártól az Ökoiskola oklevelünket. Az Ökoiskola cím viselésével Magyarország és a Kárpát-medence természeti örökségének védelme, a fenntarthatóságra nevelés egész intézményes megközelítése melletti elköteleződésünket nyilvánítjuk ki. Az Ökoiskola cím annak a pedagógiai és...

Ötödikesek a Fónagyságon

Ötödikesek a Fónagyságban Az 5.b osztállyal a Fónagyságban a Bagoly-Vár Erdei iskolában kirándultunk. Nagyszerű élményekkel és új ismeretekkel gazdagodtak a gyerekek.  Erdei túrán, vadászkutya bemutatón és természetismereti foglalkozáson vettünk részt, ezenkívül élveztük a szabadban töltött időt. Képek ide kattintva!

Élménytúrán Jósvafőn

Június 7-én,  pénteken Jósvafőre kirándult a 3.a osztály. Először a jósvafői rövidtúrán vettünk részt a cseppkőbarlangban, ahol az Óriások termében zenét is hallgattunk. Utána tízóraiztunk, vásárolgattunk az ajándék boltban. 11-re elállt az eső, gyalog elindultunk a faluba. Útközben megnéztük a tengerszemet, vízesést, és a patak feletti függőhídon is...