Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30.

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (1. nap – Kazincbarcika – Siófok, indulás a táborba)

Ma korán reggel a kazincbarcikai vasútállomáson gyülekeztünk, ahol még kicsit álmosan búcsút vettünk szüleinktől. Miután mi is elhelyezkedtünk és a kerékpárok is a helyükre kerültek, útra keltünk az idei hagyományos Kazinczys balatoni tókerülő kerékpáros nyári táborunkba.

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (1. nap – megérkezés Siófokra, indulás Balatonalmádiba)

Hosszú, több órás vonatozás után szerencsésen megérkeztünk a Balaton Fővárosába, Siófokra. Innen a mai napon egy 40 km-es szakasz várt ránk. Az első állomásunk a mai napon is – a hagyományokhoz híven – Balatonalmádi volt, ahova délután kiváló hangulatban megérkeztünk. Miután felállítottunk sátrainkat és elhelyezkedtünk, a megérkezés örömére összeálltunk egy csoportképre. Holnap folytatjuk utunkat az északi parton.

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (2. nap – Balatonalmádi – Balatonfüred – Tihany – Révfülöp)

A mai napon egy kicsivel hosszabb táv várt ránk, mint tegnap. A balatoni tókerülő táborunk második napján 45 km-t tettünk meg, az északi part legszebb részein haladtunk Balatonfüreden és Tihanyon keresztül egészen Révfülöpig. Utunk során egy csodálatos vendéglő hangulatos kerthelyiségében, egy nagyon finom ebédet is elfogyasztottunk. Balatonfüreden egy kerékpáros csoportképre is összeálltunk a messze földön híres Tagore sétányon, Tihanyban pedig felkerekeztünk az apátsághoz, ahonnan csodálatos kilátás nyílt a Balatonra és gyönyörű virágokat csodálhattunk meg a házaknál. Este felé megérkeztünk szerencsésen mai célállomásunkra, Révfülöpre a Napfény Kempingbe, ahol megmártóztunk a Balatonban, a stégen egyensúlyoztunk és még egy strandröplabda meccset is lejátszottunk. Holnap folytatjuk utunkat az északi parton.

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (3. nap – Révfülöp)

A mai napon ebben a nagy melegben Révfülöpön maradtunk. Pihentünk, fürödtünk a Balatonban és remekül éreztük magunkat. A kemping éttermében egy nagyon finom ebédet is elfogyasztottunk. Holnap egy 52 km-es etapot kell majd teljesítenünk, a célállomásunk már a déli parton fekvő Balatonberény lesz.

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (4. nap – indulás Révfülöpről videó)

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (4. nap – úton Balatonberénybe videó)

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (4. nap – Révfülöp – Balatonberény)

Ma volt a nyár eddigi legmelegebb napja, ezt mi is észrevettük. Reggel elindultunk Révfülöpről és a nap jó részében a tikkasztó hőségben kerekeztünk. Ezen a mai 60 km-es szakaszon sikerült többször is megállnunk pihenni, igaz ránk is fért. Az egyik ilyen pihenőhely volt Keszthely, ahol a Festetics kastély előtt még egy csoportképre is összeálltunk. Utunk során megálltunk egy jurta táborban is, fürödtünk is és estére nagyon finom palacsintát sütöttünk, amit jóízűen elfogyasztottunk. Holnap folytatjuk utunkat.

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (5. nap – Balatonberény – Balatonszemes)

A mai tikkasztó hőségben egy újabb 40 km-es etapot tudhatunk magunk mögött. Elkerekeztünk Balatonberényből Balatonszemesre, már a szállásunkon vagyunk. Napközben megálltunk Fonyódon és a mai napon is remek volt a hangulat, ahogy a tábor egész ideje alatt. Holnap érjük el Siófokot, ahonnan majd vonatra szállunk és elindulunk vissza Kazincbarcikára.

Balatoni kerékpáros nyári tábor – 2022.06.25-06.30. (6. nap – Balatonszemes – Siófok)

Elérkeztünk az utolsó szakaszhoz, amely 30 km-es távot jelentett. A nagy meleg ma sem kímélt minket, de ennek ellenére sikerült teljesíteni ezt a távot is és így ismét, immáron tizedik alkalommal sikeresen a körbetekertük a Balatont!

A tizedik balatoni tókerülő kerékpáros Kazinczys nyári táborról további képeket, iskolánk Facebook oldalán tekinthetnek meg.