Balatoni kerékpáros nyári tábor 2021.06.24-06.29.

Balatoni kerékpáros nyári tábor 2021 1. nap (Kazincbarcika – Siófok – Balatonalmádi)

(indulás a táborba)

Ma korán reggel a kazincbarcikai vasútállomásról útra keltünk, az idei balatoni tókerülő kerékpáros nyári táborunkba. Kissé még álmosan és érzelemdúsan búcsúztunk a szülőktől, majd sikerült a kerékpároknak is magunknak is helyet találni a vasúti kocsikban. Egy kis idő elteltével mindenki szemét elhagyta az álom és a kiváló hangulat a tetőfokára hágott. Mindenki nagyon jól érezte magát, remekül utazott.

(megérkezés Siófokra és indulás Balatonalmádiba)

Szerencsésen megérkeztünk több órás vonatozás után Siófokra, ahonnan továbbra is kiváló hangulatban elindultunk ma esti célállomásunkra Balatonalmádiba. Közben megálltunk az első pihenőhelyen.

(megérkezés Balatonalmádiba és fürdés)

Az év eddigi legforróbb napján szerencsésen megérkeztünk Balatonalmádiba és máris a Balaton habjai közt hűsölünk.

Balatoni kerékpáros nyári tábor 2021 2. nap (Balatonalmádi – Révfülöp, közben Balatonfüred és Tihany)

(indulás Balatonalmádiból)

Miután mindannyian elfogyasztottuk bőséges reggelinket, összepakoltunk és elindultunk kiváló hangulatban Balatonalmádiból Révfülöpre. Terveink szerint mai utunk során megállunk Balatonfüreden és Tihanyban is.

(csopaki pihenő)

Már a Balaton északi partján járunk, melyet a képek is bizonyítanak. Megálltunk egy kis pihenőre a borvidékéről híres Csopakon, ahol a jégkrém mindenkinek nagyon jól esett ebben a melegben.

(érkezés Balatonfüredre)

Nem sokkal ezelőtt szerencsésen megérkeztünk Balatonfüredre, a Balaton északi partjának turisztikai központjába, mely város minden év júliusában helyt ad az Anna Bálnak. Jól megérdemelt pihenésünk előtt álltunk össze egy csoportba, az öreg kontinensen is jól ismert híres Tagore sétányon.

(tihanyi hűsölés)

Már végre Tihanyban járunk!!! A tikkasztó hőség elviselését, a Balaton hűsítő habjaiban mártózás teszi elviselhetővé. Ettől az öböltől, ahol most vagyunk, nem messze található Közép-Európa egyik leghíresebb apátsága – melynek alapító okirata is megtekinthető – és a Kálvária domb. Mindenki remekül érzi magát. Irány Révfülöp!!!!

(egy maroknyi csapat az apátságnál)

Amíg a többiek fürödtek, közülünk néhányan felmentünk az apátsághoz, ahonnan csodálatos látvány tárult kissé megfáradt szemeink elé.

Balatoni kerékpáros nyári tábor 2021 3. nap (Révfülöp)

(bográcsozás Révfülöpön)

Révfülöpön nemrég Béres Csaba tanár úr egy nagyon finom bográcsost készített, melyet ezúton is nagyon szépen köszönünk.A mennyei ebéd elfogyasztása után nemsokára tovább indulunk.

Balatoni kerékpáros nyári tábor 2021 4. nap (Révfülöp – Balatongyörök – Szigliget – Vonyarcvashegy)

A tegnapi napot teljes egészében Révfülöpön töltöttük jól megérdemelt pihenéssel. Ma reggel útnak indultunk Vonyarcvashegyre, mely a mai nap célállomása. A mai napon hűsöltünk is a magyar tenger vízében, ahogy a képen is látszik egy hangorkán kíséretében. Tovább indultunk Balatongyörökre ahol egy nagyon finom ebédet fogyasztottunk el és még Szigligetre is felmentünk.

Balatoni kerékpáros nyári tábor 2021 5. nap (Vonyarcvashegy – Balatonalmádi)

Elérkezett az idei kerékpáros balatoni tókerülő nyári táborunk utolsó előtti napja. Ma reggel 9 órakor hagytuk el az előző esti szállásunknak helyet adó vonyarcvashegyi kempinget és már haladunk is tovább Balatonszemesre. A mai célállomásig teljesítenünk kell a kerékpáros tábor eddigi leghosszabb útvonalát, mely 68 km lesz.

(megérkezés Keszthelyre)

Már megérkeztünk a Balaton fővárosába, a Dunántúl egyik kulturális és turisztikai központjába Keszthelyre, ahol többek között megtekinthető a Festetics – kastély, mely Magyarország egyik leglátogatottabb kastélya. A kastélyhoz tartozó park is csodálatos, érdemes ott is egy sétát tenni.

(videó)

(fürdés Balatonszemesen)

Teljesítettük a mai leghosszabb etapunkat és megérkeztünk szerencsésen Balatonszemesre. Átadtuk magunkat a Balaton hűsítő vízének és mindannyian kiválóan érezzük magunkat!!!

Balatoni kerékpáros nyári tábor 2021 6. nap (Balatonszemes – Siófok – Kazincbarcika)

Ma reggel elindultunk Balatonszemesről az utolsó célállomásra Siófokra.

(megérkezés Siófokra)

Siófokon vagyunk, körbeértünk, megcsináltuk!!!!!!!

További képeket az idei tókerülő balatoni kerékpáros nyári táborunkról, iskolánk Facebook oldalán tekinthetnek meg.